Tittar in en snabbis;)

Jag tänkte titta in en snabbis ock skriva lite om dagen, lägga upp några bilder innan jag ska gå och sova:D
Men idag var det en helt vanlig dag i skolan:)
Vi flummade loss ett natal gånger idag men det gör vi typ varje gång och det är lika roligt varje gång;)
Först var det på lunchen och det fanns citronerXD

Och vi blir typ alltid helt knäppa när det finns citron:)
Jag bet blandannat i en och så klämde jag ut saft ur två citroner i min mjölk och sen drack jag den;)
Men vi hade kul:)
Andra tillfället var på rasten mellan musik lektionen:)
Speciellt Majs var helt flummig;)
Jag har sagt det ett par gånger men nu skriver jag det;)
Om man kunde få magrutor av att skratta skulle jag ha sexpackXD
Men det är så skönt att ha kompisar som är så goa och glada:)
Och efter skolan var jag och Fluddret på biban:)
Det var tanken att vi skulle plugga men efter att jag hade gjort typ fem matta tal så kollade vi på underbart är kort.
Så det blev inte mycket mer plugg där inte:)
En liten ego bild på mig själv;)

Och en till;)
Den är från när jag var med familjen hos våra kompisar och åt middag;)

Och en bild på pappas vin glas och några lyktor som de fick av oss:)

Och förförrätten;)
Och nej jag stavade INTE fel;)

Och här är den riktiga förrätten;)
Men jag åt inget av det;)
Och tyvärr har jag inte några bilder på resten av matträtterna de glömde jag ta kort på;)

Min gardin, fönster och naturen utanför;)

Och här är jag när jag kommer på upploppet när jag sprang Järnaloppet:)

Här är jag när jag spelar en internmatch med laget;)
Ja det vra allt tror jag;)
Nu ska jag fixa det sista inför morgondagen sen sova;)
Hm... undrar om jag ska ha dem skorna till de byxorna;)
Nej jag lovar att jag inte har blivit en diva.
Bara skojar lite;)
Sov så gött mina små påfåglar<3
//Jennifer

Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0