Jag råkade stava fel

Jag råkade stava fel.
Namnet på den nya bloggen heter
www.photoswithjennifer.blogg.se
 

Ny blogg:)

Ja så är det, jag har skaffat en till blogg:)
Jag kommer självklart att fortsätta att skriva på den här bloggen.
Men min nya blogg kommer vara mer inriktad på fotografering och sådant.
Så där kommer det hamna lite mer bilder än här.
Jag kanske ska skriva vad den nya bloggen heter;)
Den heter: www.photoswhitjennifer.blogg.se
 
Kolla in den vet jag:)
Ses
Jennfier <3

JULAFTON!!!

Nu är det verkligen julafton:D
Jag ska bädda sängen och sen ska jag lägga fram lite grejer jag ska ha idag;)
Sen ska jag äta frukost med familjen framför en ny film som jag och min lillebror fick i julklapp:D
 
//Jennifer
Min fina gran som står i mitt rum:)
Den här klädde jag för drygt en vecka sen med Meja och Linnéa:D
 

Julafton om 25 minuter :D

Det är julafton om 25 minuter!!!!!
Jag älskar julen jag har precis sett en julfilm med familjen som vi såg på efter att vi hade klätt granen.
Jag har också duschat, badat badkar, bastat och gjort mig extra fin inför julafton:D
Men nu ska jag gör mig iordning för att sova.
Jag måste ju sova så att jag inte ser vad tomten kommer med;)
 
Jag skriver mer imorgon, på JULAFTON!!!
//Jennifer
Ni får lite bilder från förra årets jul:)
 

Snart är det juuul:D

Det var ett tag sen jag skrev men det har varit massa med skolan och allt som händer, så jag har helt enkelt inte hunnit.
Men snart är det julafton:DDDD
Jag längtar hur mycket som helts.
Men på jullovet kommer det att komma mera grejer på bloggen.
Jag ska också fösöka att lära mig lite mer i photoshop så att det kan komme upp lite mer roliga bilder.
Nu ska jg försöka sova men får se hur det går för min tandställning gör så förbaskat ont:(
//Jennifer

Sjukling:(

Yes jag är sjuk:(
Jippi!;)
Men ja det finns inget att göra åt.
Jag har varit hemma från skolan idag (måndag) och ska vara hemma imorgon också.
Men på Onsdag hoppas jag att jag kommer till skolan.
Jag känner mig bättre och bättre för var dag som går.
Jag har inte någon hög feber men hostar och snorar som jag vet inte vad.
Men nu när jag har varit hemma har jag spelat mycket sims;)
Men jag har också suttit och fixat med lite bilder på photoshop.
Jag funderar på att skaffa en ny design  men jag ska  bara komma på nåt och lära mig lite mer:)
Men ja det blir nog senare:D
Det var allt från mig.
Ses
//Jennifer

RSS 2.0