Snrt kommer dem....

Okje nu ska jag ut och hoppa studsmatta och maybe fota lite;)
Sen när jag kommer in igen ska ni få MASSA bilder!!!
Jag lovar!!!
Ses
Puss&kram Enni<3

LOREEN VANN EUOROVISION 2012!!! ÄLSKAR HENNES LÅT!!!
Men ni har antagligen hört det;D


Tja tja människor;)

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag hade en period när allt bara var skit så jag hade ingen ork kvar till bloggen;)
Nu sitter jag i trädgården med lite läxor och gitarren (konstig stavning på gitarr;D)
Tänkte ta några bilder och lada in dem bilder jag lovat ikväll:)
I veckan var vi på Åby med våran årskurs;)
Det var riktigt kul men vatten var SVINKALLT!!!
Men det var skönare att sola:)
Men gissa vad jag lyckades med....
Jag brände mig på ruggen, axlar och armar;(
Men ja så går det när man inte smörjer sig.
Men det roliga var att jag hade med mig solkräm och Hanich och Floppis lånade av mig;)
Men tog jag nåt?!?!
NEJ!
Så nu är jag lite sur på mig själv;)
Det var det
Ses
Puss&kram Enni<3


Nu har man åkt bil;D

Hej hej nu har man varit i Kalmar och Mönsterås;D
Vi har varit och hälsat på min Farbror och kollat in lägenheterna som hans barn har flyttat till:D
Dem var riktigt fina:)
Jag har också shoppat lite.
Jag ksa visa det nån dag men hinner inte nu:(
Jag ska också visa bilder från när jag, Fluddret och Glamourprinssesan var i skogen;)
Har inte laddat in bilderna.
Imorgon bitti har jag tänkt att cykla:)
Alltså träna;)
Men man måste först få upp sig ur sängen.
Nu kan jag inte skriva mer.
Ses
Puss&kram Ennni


Jag är trött!!!

Okej nu är jag helt trött!
Och vet ni varför???;)
Jo för idag hade vi 'springtime' det var kul men SUPER jobbigt.
Det går till så att man springer en kort slinga (den vi sprang idag var typ 500m) och på 20 min ska man springa så många varv man hinner:)
Jag hann springa 6 varv;D
Mitt mål var att springa 6 varv:)
Och desto äldre man är får man typ springa längre.
Det var det jag hade;D
Ses
Puss&kram Enni


Tjaba männ i skor;D

Jag tycker det är för roligt:)
Om ni inte fatta vad jag mena så mena jag rubriken;D
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag:(
Men det är så att just nu har jag det lite kämpigt;)
Så jag har inte orkat annat än skolan, träningar och att försöka att orka med allt med kompisar och så.
Men jag kan berätta lite vad jag gjort:)
Jag hade träning igår ocg det gick väl sådär:(
För vi kör inlines på hockeyrinken som det finns is på, på vintern men nu är det nån platta:)
Och det är kul men när man ramlar så tvärstannar man och det är lite läskigt;)
Men jaja jag ramlade ju såklart ett par gånger;)
Men en gång ramla jag och landade rakt på sidan där jag inte har några skydd det gjorde SK*T ONT!!!!!!!!
Så nu har jag ett rakt märke och ett svullet ben;)
Ja det är det jag har gkort som är specielt:)
Men jag skrev ju att jag har det jobbigt nu så jag kommer inte orka blogga lika mycket som tidigare.
Bara så ni vet;DD
Ses
Puss&kram Enni


Hur mår ni i sommarvädret???

Tjaba tjena hallå;D
Nus ska jag skriva igen;DDD
Jag har träningsvärk i magen!!!!!!
Vet ni varför?!?!
Jo för jag hade träning i onsdags och då hade vi fys så vi stod plankan i först 1min sen 1.15 sen 1.30!!!
Det var piss jobbigt!!!
Och igår var jag hos tandläkarn:(
Han sa att jag måste dra ut fyra tänder och ha tandställning i 1.5-2 år!
Det är inte kul!!!!
Jo men idag har det varit segt i skolan men nu är man hemma;D
Jag tycker det är riktigt skönt väder ute bara lite blåsigt;)
(bara lite;D nej det blåser rätt mycket men det är ändå skönt)
Det var det jag hade nån gång ska ni få se bilder från när jag, Gamourprinssesan och Fluddret var i skogen;)
Ses
Puss&kram Enni


Jag vill ha mat!!!!!!

Tjaba männ i skor;DDD (hihi lite skämt har man alltid med sig)
Jag har inte skrivit på ett par dar men nu ska ni få veta vad jag har gjort.
Efter att jag skrev i Söndags när jag väntade på glamourprinssesan så har jag gjort lite blandat.
När Glamourprinssesan komm så gjorde vi lite random innan vi tog cyklarna och cycklade till kondis.
Sen så tänkte vi cykla hem men vi ångrade oss och cyklade till Fluddret.
När vi kom till Fluddret så stod hon och målade och det var jätte kallt där hon målade och jag och Glamourprinssesan var jätte varma så det hade vi jätte kul åt det;DD
Men vi fikade och pratade om vad vi skulle göra och vi bestämmde att jag och Glamourprinssesan skulle åka hem och fixa fika och det gjorde vi sen gick vi ut i skogen.
VI VAR UTE I FYRA TIMMAR!!!!!!!!!!!!!
Det var riktigt kul;)
Men det första jag gjorde var att dratta i med skon i ett träsk;D
Men det gick bra.
Sen kom vi hem och var HELT slut!!!
Den natten sov jag som en prinssesa;)
Nu hinner jag inte skriva mer;)
BYE
puss&kram//Enni


Glamourprinssesan;D

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på One Diertion;D
Baby you light up my world like nobody else the way that you flip your hair gets me overwhelmed but you when smile at the ground it ant hard to tell you don't know oh oh you don't know you're beutifal:D
Det blev lite från deras sång What's make you beutifall;)
Jag tycker riktigt mycket om den;D
Ja nu sitter jag i soffan och väntar på Glamouprissesan:)
Hon ska cyckla till mig!!!
Det är en ganska lång bit till mig från henne för er som inte vet;D
Ja nu måste resa och göramig klar;)
SES
Puss&kram Enni

One direction i onepice!!!!!!!!!!!!!!


Tjaba;D

Nu sitter jag i soffan med min familj och kollar på hockey VM.
Sverige vrs Tjeckien;) (stavning)
Jag tycker det kan vara kul att kolla men resten av familjen är lite mer på spän;D
Idag har jag tvätta bilarna, bytt däck och damsugit ena bilen;)
Det blir myket extra pengar den här månaden;D
Jag var också ute och jogga och det gick sådär:(
Jag mådde dåligt så jag kunde inte ta i ordentligt:(
Jag hade tänkt springa två varv runt slingan men jag sprang bara ett:(
Sen tog jag en längre väg hem och hade tänkt springa men jag gik rätt myket:(
Sen hemma körde jag lite styrketräning;)
Så lite duktig har man varit;D
Ja det var det jag hade;)
Ses
Puss&kram Enni

Tänk om man var lika snabb som Usain Bolt!!!
SES


Tjaba!!!!!!!!

Hejsan svejsan på er framför datorrn;)
UT MED ER!!!!!!!!!!!
Ne skoja bara lite;)
Nu sitter jag här och gör ett snabbt inlägg innan jag ska ut och jogga;)
Har inte joggat på hela veckan så måste ut och röra på mig;)
Igår var jag ppå gårn med Hanich, Vanich, Fluddret, Ponken, Berglunden, Kort kort, Andersonen och Floppis;D
Det var fett kul.
Vi hade kul hela kvällen.
Men efter var man sk*t trött.
Jag gav också bästa Hanich en present;)
Hon är min bästa vän om ni inte visste och min syster;) (inte min riktiga)
Vi har vart bästisar i 10 FREAKING ÅR!!!!
Det är super kul att vara med henne;)
MEn hon åker till London på Måndag så då fick hon en liten grej innan hon åker;DD
Det var det nu ska jag ut oh springa;)
Ses
Puss&kram Enni


Nu kommer bildbomben;D

Jag har inte orkat ladda ur kameran men nu ska ni få MASSA bilder!!!
Lika bra att börja med bilderna för det kommer ta ett tag;DD

Den här tog jag när vi åkte från mormor och morfar och det var så fint så jag var tvungen att ta några bilder;DDD

Här är en kyrka som finns i Helsinki (Helsingfors). Den är riktigt fin och RIKTIGT stor. Om man är i Helsingfors borde man se den och man ser den ganska lätt.

Den här bilden tog jag idag på dan på ett av våra träd;)

Den här tog jag på en av våra björkar i trädgården idag okså.
Och nu kommer mina kläder jag köpt och lite andra grejor.

Här är min scarf lite dålig bild men men:)

Strumpor och strumpbyxor;)

Och min kjol jag köpte;)

Mina rosa jeans som jag tycker super mycket om;)

Och gula dem är samma typ som dem rosa fast som ni ser gula.

Och min gula kofta;)

Och min vita t-shirt den plus dem rosa byxorna och sarfen är riktiigt snyggt.

Och min plånbok som jag köpte på kryssningen.

Och till slut min nya väska som jag köpte på båten.
Det var det jag hade;)
Nån gång ska jag lägga upp bilder på min gamla väska och plånbok.
Men det får bli en annan gång:)
Ja nu ska jag sluta.
Ses<3
Puss&kram//Enni


Fint väder ute men kan man vara ute och ex hoppa studdsmatta???

Här kommer svaret ni har väntat på NEJ jag kan inte gå ut och hoppa studdsmatta eller nåt annat:(
DET SUGER!!!!
Men jaja så är livet det är inte alltid som i sagor;)
Nu sitter jag i soffan med min kära mor;DD
Vi kollar på ett Arga Snickarn avsnitt som vi har spelat in;)
Alltså vissa är helt sjuka när med tanke på hur deras hur ser ut;)
Jag försöker också komma på vad jag ska äta för nåt för jag måste få i mig nåt;D
Imorgon hoppas jag att jag kommer till skolan för det är tråkigt att bara sitta hemma och glo på tv:n;D
Ja det var det jag hade menjag har tänkt att ni ska få några bilder på kläderna jag handlade med mamma och på våra träd i trädgården;DDD
Ses
Puss&kram//Enni

Han kanbli en väldigt arg snickare;DD
Ses


Det här blir ett lååååångt inlägg;)

Jag är super ledsen att jag inte har skrivit ordentligt på en vecka.
Men det har varit så himla mycket s¨jag har inte haft någon tid över till att bara slappa eller hålla på med bloggen;)
Men det som har hänt är att jag hade utvecklingsamtal föra veckan och det gick bra;)
I Torsdags var det sista teatern;(
Men vi hade lika kul som alltid iallafal:)
Sen var det äntligen Fredag;DDD
Det var en vanlig Fredag förutom att det var lite annorlunda med tanke på att jag hade en redovisning:)
Men det gick bra och det var kul att göra det;DD
Fluddret bjöd också på kladdkake (stavning) muffins;)
Dem var goooooda;DDDDDDDDDD
På kvällen var jag, Hanich, Vanich, Fluddret, Floppis, Det galna Fluddret och Berglunden:)
Det var fett kul men vid nio när vi gick hem var man helt slut;DD
Och vi var bara på gårn en timme för vi fick inte komma in förrän åtta.
Men vi var vid fem för vi visste inte det då och man brukar få komma in vid fem;D
Men vi hängde vid kondis och skolan innan vi gick in på gårn;D
Och på Lördagen åkte jag och mamma till skärholmen och shoppade;DD
Jag köpte bara lite;D
Nej där ljög jag jag köpte ett par rosa jeans, en gul kofta, en vit t-shirt, en randig kjol, rosa scarf, strumpor och strumbyxor;DD
Sen på kävllen åt jag och familjen middag hos mormor och morfar;DD
Det var rökt lax jag tyckte der var rätt okej men jag åt lite kötbullar istället;DD
Det var kul att vara där ute som alltid<3
Sen på Söndagen jobbade jag hemma och jag fick pengar av mamma och pappa för att jag hade jobbat;DD
Sen åkte vi på kryssning och påvägen upp till båten stannade jag och köpte ett par gula jeans;DD
Och vi var på löplabbet och köpte ett par jogging skor;DD
Dem känns riktigt bra och är riktigt snygga;DD
På kryssningen var det riktigt kul och super skönt väder det var bara jobbigt sista dan för då kände jag vid lunch att jag mådde lite dåligt och jag lyckades inte äta mycket men vi gick och bada och badade i en timma sen gick jag och fotade en kyrka i Helsinki (Helsingfors) för det var i Finland vi var;DD
Sen gick jag och fixade mig till middagen och lände att jag inte var på topp men vi gick och åt mat.
Efter en stund kände jag hur jag frös jätte mycket så jag gick till hytten och bytte kläder sen gick jag till middagen igen efter middagen gick jag och köpte en plånbok för den jag har håller på att ramla isär;DD
Sen var jag så trött så jag gick till hytten och vilade sen kollade vi på en dansshow;D
Efter dansshowen gick jag och la mig och det blev en riktigt jobbig natt för jag mådde riktigt dåligt:(
Och igår var kryssningen slut så vi åkte hem och vi hade inte haft nån termometer på båten men när vi tog hemma hade jag runt 39 graders feber:(
Sen bara steg den och som högst var den uppe i 40.6!!!
Och jag spydde också men vi tror att det var för att jag hade sån hög feber för jag hade inte mått illa på hela dan innan;)
Sen på kvällen gick jag och la mig ocj jag tog en treo då hade jag fortfarande hög feber;DD
Men jag lyckades somna JAG ÄLSKAR TREO I SÅNA LÄGEN;DD
Jag sov hela natten och vanade med 36.8 på morgonen det är det jag brukar ha;DD
Det känns super konstigt att den sjönk så fort men så har jag haft förut;D
Så nu siter jag här hemma för jag får inte gå till skolan förrän typ tidigast på Fredag;)
Det kommer bli tråkigt utan kompisarna men man måste ju vila efter att ha varit så sjuk som jag var för nu måste jag iprensip bara börja äta igen om inte febern kommer tillbaka:D
Jag har tänkt att ni ska få se bild på kläderna jag köpte och från kryssningen men jag orkar inte just nu för jag är helt slut måste få i mig nåt nu;D
Puss&kram//Enni


RSS 2.0