Kommer byta blogg

Eller inte riktigt jag kommer att ha kvar den här bloggen också.
Men jag känner att jag vill fokusera på min andra blogg nu.
Jag hra inte så mycket att skriva om mitt liv om egentligen jag vill mer fokusera på foton och visa det jag tar.
Men jag kommer inte att ta bort den här bloggen jag kommer nog skriva här ibland men det kommer som sagt att bli mer uppdatering på photoswithjennifer.blogg.se
Det var det jag hade att säga;)
Ses
Jennifer

Ni måste våga

Det är klart att man blir lite osäker på sig själv ibland
Men man måste våga tro på sig själv också och inte bara se ner på sig själv.
Visst kan det vara svårt och man jämför sig med alla andra.
Men det ska man inte göra.
För om man gör det så blir man aldrig nöjd.
Speciellt kan man inte hålla på och jämföra sig med alla kända superstjärnor.
När man ser dem framför kameran har dem ju alltid massa smink som döljer allt.
Och dem har ju för fasen massa speciella stylister och sånt som jobbar med smink!
Så tro på dig själv <3
Så om ni nån gång känner er osäkra på er själva så tänk att alla är fina på sina sätt!!!
Och det finns en insida som räknas tusen gånger så mycket som utsidan!
Fokusera på den istället!
Och man kan ju hitta sina knepp lyssna på en låt som gör dig glad eller vad fan som helst bara ní mår bättre <3
Man kan be om en kram från nån nära vän eller så <3

RSS 2.0