Snö snö snö:)

Ja ni har säkert också märkt det men det har snöat!!!:D
Jag kände att jag bra var tvungen att skriva det för jag älskar verkligen snön och vintern!<3
 
Nu ska jag duscha och sen kolla på Grey´s Anatomy:D
 
//Jennifer<3

Varm saft:D

Nu sitter jag här i min lilla säng och gottar mig med varm saft:)
Det är så skönt med det för jag har så himlans ont i halsen!
Ja men nu tänkte jag läsa igenom detta finna papper med fakta om naturen eller vad man ska säga.
Det var det där pappret vi har fått av Erika som vi ska läxförhör i med Cahrlotte på Fredag;)
Jippi;)
Men ja jag tror att jag ändå har lite koll på det så om jag läser igenom pappret några gånger kommer jag nog inte få underkänt på läxförhöret iallafall.
Sen när jag har läst igenom pappret lite ska jag kolla en ny vlogg som Clara (www.claraslife.devote.se) har lagt upp:D
Sen tänkte jag typ kolla några avsnitt av Portkod 1321:)
MEJA!!!! märker du vad jag skriver ajg ska kolla på några avsnitt!!
Och det som nog är mest sjukt är att jag liggeri sängen innan 21:00 för att jag inte tränade idag.
Men jag hade inget uppe att göra så då kan jag ju lika gärna lägga mig i sängen:)
Jag kan ändå behöva lite extra sömn:)
 
Nu ska jag använda min lilla  hjärna för att tänka efter om det har hänt något speciellt;)
Hmmm
Jo jag har ju dragit ut tand nummer 4 av 4:)
Så nu är alla tänder borta som ska vara borta:D
Men nästa fredag ska jag få tandställning så...
Ingen rast ingen ro;)
Och imorgon ska jag ha syslöjd och då ska jag börja med min Pringlels kudde:)
 
Ja det var det;)
Nu ska jag kolla på Clara när hon vaxar sig;)
 
Ses
//Jennifer<3
Min fina mall av en Pringles:d

Nu kommer lite bilder:)

 Tänkte lägga ut lite bilder som jag har redigerat i photoshop.
Men först tänkte jag bara skriva om en grej.
 
Jag har fått ett antal kommentarer attjag ska uppdatera bloggen oftare.
Men jag vill inte skriva vad som händer i mitt liv varje dag.
Det är ju ändå bara samma grejer.
Så jag kommer skriva ibland när jag har nåt attt berätta eller om jag har några bilder att visa.
Så nu vet ni det och behöver inte påminna mig hela tiden.
Jag uppdaterar så ofta jag kan.
 
Nu kommer det några bilder:D
 
 
 
 

Duschen!

Nu ska kjag hoppa in i duschen före att fräscha till mig lite;)
Är ganska sugen på att ha en ansikts mask så ska nog ha det:D
Skriver mer efter duschen;)

Hola!

Hejsan allihoppa! Nu undrar ni säkert
"Skulle inte Jennifer till Tom tits?" 
Joooo, det är helt rätt! Men jag är inte Jennifer, jag är Fluddret
Fast, mitt riktiga namn är Linnéa!
Men jag har tagit den stora äran att gästblogga (jag råka se hennes kod.. Hehe c:)
Men jag har ingen egen blogg så jag tänkte att jag kunde kika in lite då och då, så jag kommer nog tillbaka!
igenligen har jag inget att skriva...
Eller joo, jag skulle göra pannkakor men det gick åt skogen (dampar på stekpannan, ALLT är dens fel!!!!) Jag brände typ alla, så jag gav den stora äran att fortsätta till morfar! :')
Aja, jag skulle vilja ha en blogg men jag fååår inte! :'C
Men men, bry er inte om mina problem! ;)
Förövrigt gillar jag att läsa, lyssna på musik och mycket mer!
Det var allt för denna gång, resten tar vi i en annan sång! (Nää, skoja bara! :3)
Men vi hörs någongång, hejdå! :'D
//Linnéa/ Fluddret
Ps. Ville lägga till en bild men 1. Jag kan typ inte 2. Jag bloggar från iPaden och där finns inga bra bilder!
Hejdå (igen!)

Tomtits:D

Ska strax åka till Södertälje för att gå på Tomtits:)
Jag kommer att ha med kameran så jag lägger upp bilder på det senare;)
Men ja ddet är väl det som händer idagXD
Nu ska jag fixa lite innan jag åker;)
Ses
//Jennifer
Jag har fastnat på den här tjejen på Spotify:D
Jag tycker ni borde lyssna på henne:)
Hon är asgrym<3

Nyduschad och snart kommer gästerna:)

Nu sitter jag här vid datorn igen nyduschad:D
Jag ska bara fixa mig lite snabbt innan vi får gäster som kommer från Småland;D
Det blir nog kul:)
Ja men vad har man gjort idag då?
Jo jag har städat mitt rum som jag nog hade kunnat bli klar med på någon timme men det tog hela dan:(
Och så mellan att jag "städade" så har jag lyssnat på musik;)
Men det gjorde jag när jag städade också så ja det har jag gjort hela dan:)
Men jag har också spelat Sims:D
Jag har kmmit in i värsta Sims perioden:)
Jag har också surfat runt lite på netet:D
Men ja nu ska jag fixa mig innan gästerna kommer så att jag itne sitter med rufsigt och blött hår;)
Någon dag när jag hinner tänkte jag också lägga upp lite bilder på grejer jag köpte när jag va i Skärholmen med MejaXD
Ses<3
Jennfier
Spring till vattnet spring mina små simar;D

RSS 2.0