Det gör ont det gör ont lalalalalalalala.......

Och så fortsätter det;)
Jag hann inte skriva igår men jag var i Södertälje  och spela gitarr sen åt jag på MC sen var det dags att åka hem fixade läxor sen drog jag iväg på barmarksträning:(
Det var inte jätte kul menokej;)
Det är mycket roligare att åka skridskor;D
Och så har jag problem med knäna så jag får JÄVLIGT ont när jag springer och efter träningen kan jag knappt gå:((((
Men idag har det vart bra vi hade en vikarie och efter skolan tog jag, Hanich och Fluddret ''tjejsprutan''
Den är mot livmoderhalscancer för er som inte vet;)
Den gjorde inte ont först men sen gjorde det riktigt ont:(
Och det som är dåligt är att vi måste ta den två gånger till:(
Men jaja nu har man bara lite ont i armen:)
Juste när Hanich tog sprutan och sjuksköterskan tog ut sprutan så rann det blod så honfick på sin tröja;)
Nu är den röd:(
Imorgon ska jag blogga mer lovar:)*sa hon med tveksam röst*;D
Puss&kram//Enni

Ajajaj


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0