Här kommer MASSA bilder:D

Okej det kommer bli blandat jag ska försöka ge tips också.
Om det är nåt ni vill se eller veta nåt så bara fråga;)
Jag tar mina kort med en Nikon D3100 några kankse är tagna med min gamla kamera;)

Kameran;)

Grääääääs!!!!!!!!!!!!!;D Denna gillar jag;)
Okej den här så var jag nära nära och sen hade jag manuel på skärpa fokuserade på nära så att det där bak blev suddigt:)

Denna var från en fotopromenad med Glamourprinssesan, Vanich och Hästälskaren;)
Den här bara tog jag ställlde in skärpa och knäppte;)

Min lilla söta Kol:D
Ok det här är bara att ställa in skärpa och trycka.
Ett tips är att vara lite längre ifrån och sen zooma in:)

Och Kiwi;D
Samma som förra bilden.;D

Och våran grusgång:D
Den här så låg jag på gruset riktade kameran uppåt så att man såg att det var bake. Och sen så...... ställde jag in skärpan:)

Och en röd buske:D
Den här var jag ganska nära sen fokuserrde jag på några grenar men ändå så man såg att det var grenar där bak:)

Fint moln;DDD
AJha hur ska man förklara den här???
Ja man ställer in skärpa kanske zoomar lite sen trycker man:)

Detta är på en konstgjord sjö från disney World när jag var där i somras:DD
Det dåliga var att man inte fick bada i den:(
Den här ställer man också bara in skärpa sen kanske man zoomar sen trycker man;DDD

PLASK!!!! Deta var från när jag badade hos min moster;)
Om man vill ta vid ett specielt tillfälle rekomenderrar jag att man ställer in att kameran ska ta flera bilder snabbt och att man trycker lite innan det som man vill fota så är det större chans att man får med det;) 
Och sista..... damdamdam

Okej den är INTE redigerad men jag vet inte hur jag lyckades få till den och det var ett tag sen jag tog den så jag vet inte om jag hade blixt eller nåt:)
Den här kan jag inte förklara:(
Men jag tror jag hade blixt;)

Och en dropp bild:)
Jag vet att jag bara skulle ha en till men jag kunde inte bara ta en:)
När man tar droppbilder rekomenderrar jag att man ställer kranen på attd en ska droppa sen ställer man in kameran så skärpan är bra seb ställer amn in så att kameran tar massa bilder sen bara trycker man in:)
Okej det var det hoppas ni har fått några tips:)
Puss&kram//Enni

Jag tycker att Anton är bäst just nu:)
Han var SK*T bra:)
Ses


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0