Mitt andra inlägg;)

Nu är jag helt slut efter en hetsig dag:)
Jag har städat i mitt rum och flyttade på sängen för att damsuga bakom och där var det JÄTTE damigt.
Inte fräscht.
Jag har också skaffat den här bloggen;) Det var en jätte bra kompis som kallas Vanich som gjorde typ allt jag valde hur det skulle se ut och vilka bilder men resten gjorde hon<3
TUSEN kramar till Vanich.
Jag har också spelat en Ringette match. vi förlorade med 7-3.
Nu kanske ni undrar vad Ringette är och det ska jag berätta. Det är en ganska ovanlig sport i Sverige det finns fyra aktiva klubbar;) Dem är Ulriksdal, Sollentuna, Kista och Järna. Jag spelar med Järna. Nu skani få veta lite om reglerna, man spelar på is men klubban man har är lite olik än den i hockey man har inget blad utan en liten vitt spets och man spelar med en blå ring den liknar såna man har på badhuset. Man har full hockey utrustning och man spelar med 5 ute spelare och en målvakt på isen. Ringette har varit på lilla löpsedeln ett par gånger men den har svårt att hållas vid liv. Imorgon ska jag också spela Ringette.
Nu sitter jag framför tv:n ska snart sova ska upp 8:30:\
Det var det jag hade att skriva om. En sak bara. Vem gillar det här vädret? Inte jag, jag vill ha sommar! Jag gillar snö men nu vill jag att det ska bli sommar!!!
Puss&kram //Enni
Ps. Sånt här väder ska det vara!!!Ds.


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0