Nu är jag helt slut.

Jag har inte hunnit skriva nåt sen igår kväll för jag har haft fullt upp med glamourprissesan;)
Efter att vi hade bastat igår i ca 60 grader! (det var sjukt varmt;D)
Så smörjde vi in oss med krämer och satt lite vid datorn så skulle vi precis börja se på film (det blev Grease:D)
När jag spilde ut min smoothie på våra täcken så då fick vi pausa och ta bort täckena och fixa nya;)
Sen kunde vi börja kolla den var lika bra som alla dem andra gånger jag sett dem.
Sen somnade vi vid 1 och vaknade vid 8;)
Sen åt vi frukost och vid 10.30 kom vi på att vi skulle ta en buss som gick vid 11 till Södertälje då gick det FORT:D
Vi hann med bussen och åkte till bollhalen och bowla i en timme sen åkte vi in till centrum var där i en timma.
Sen åkte vi hem vid tre komm hem packade ihop prinsessans saker.
Sen hoppade vi studsmatta tills hennes pappa komm.
Då var det slut på dagen ocg jag var helt slut;)
Jag har tagit en låååååååååååååång dusch det var super skönt.
Det var det jag hade.
Puss&kram//Enni


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0