Nu är jag TRÖTT!!!!!!

Nu sitter jag i soffan efter att ha varit med Hanich och Floppis iprensip konstant sen kl.10 igår:)
Det har varit kul men nu är jag helt slut:D
Efter att jag, Hanich och Floppis hade varit i bastun så smörjde vi in oss i MASSA krämer;D
Det tycker jag alla borde göra ibland:)
Efter det så målade vi tå och finger naglar:)
Sen efter det;) så kollade vi på en film som heter Sandor slash Ida och fixade lite med varandras hår undertiden;)
Vi somnade vid ca 1 typ;D
Och vaknade vid 9 på morgonen:)
På dan så spelade vi lite mario kart:)
Jag platade Floppis hår och vi hoppade studsmatta.
Det som inte var så bra var att Hanich gjorde illa knät när vi hoppade men det blev bra sen igen;)
Såhär ser filmen ut:

Och så här såg Floppis hår ut mitt i natten;D

Och den här bilden tog jag när vi gick hem från Hölöskolansdag och jag kände bara för att lägga upp den:DD

Ps. Det är Hanich skor ni ser i bakgrunden;DDD
Det var det jag hade;)
Ses
Puss&kram//Enni


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0