Nu sitter man här hos Fluddret;DDDDD

Sitter i Fluddrets knä och lysnnar på Spotify det är nice att ha<3
Just nu spelas E.T med Katty Perry den är s**t bra.
Vi slutade kl.13 idag det är fett skönt att sluta tidigt.
Vi spelade king med Hanich och de galna Fluddret.
Sen satt jag och lite normala Fluddret på kompisgungan och snackade sen såg vi att det börja mulna så vi gick hem till Fluddret:)
(Hai hai!!!! Fluddret här:D Visst är Enni knäpp???? Någon som håller med???;DDDD Nu tillbaka till ''stationen''))
FLUDDRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAD HAR DU GJORT?????
NADA!:D (FLUDDRET HÄR IGEN!!!!! Har ni saknat mig???:DDDDD)
NEEEEEEEEEEJJJ nu sticker du härifrån!!!!!!
Okidoki chefen! Sticker nu! (Tyvärr alla mina fans!D; Men ring mig;DDDD)
Och ridån går igen;D
Visst är vi bra???:D
Nu ska ni få några bilder som är tagna från en foto runda med Enni och Fluddret;)
(OMG! Tagna av fina MIG!!! OMG igen! Jag skriver igen;DDDDD)
Det var allt från oss;D
Puss&kram<3
//Enni och Fluddret (ush inga pussar från mig, ni får nöja er med min fina autograf: FLUDDRET!:DDD ses någon gång!:D)

Lilla söta kol i brevlådan:D (TAGEN AV MIG!!!!:DDD //Fluddret!)

Fotografen själv:DDDDD Jag bara äger;D (Em, hum... Vem äger här??? JAG SÅKLART! Men iallafall, gissavemsomtagitbilden????????????????????? Lista ut det ni!ewe Åhh, tröga ni är, JAG SÅKLART!:DDD)

Stora styga vargen???;DDDD(Nuuuu borde ni veta vem fotografen är???;D)
Bilden är tagen när Kol åt gräs;)???
Vem äter gräs???
(Han såklart, dålig gåta hörru;DD)
Nu är vi klara det var allt från oss;DDD
Aplådder hörs överallt;DD
(Tro inte dom aplådderar åt dig!ewe Men är vi riktigt klara?OWO Lättlurade ni är, såklart vi är klara!;D)

Saker
Postat av: Hanich!

var det inte hos fluddret ni var? '-'

2012-04-18 @ 17:47:02
URL: http://photomonster.webblogg.se/

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0