Nu sk jag skriva;D

Nu har jag inte skrivit på länge men igår kväll han jag inte och inte imorse heller:(
Igår var jag på träning och den gick inte bra:(
Vi skulle springa två varv på slingan som är 1.8 km jag fick lov att gå små sträckor för det gjorde så ont och sista halva varvet gick jag;(
Jag var inte nöjd ska jag säga er:)
Idag lekte vi åttor i skolan;)
Vi ska ju börja sjuan i höst och åttorna var på prao så då fick vi ha deras schema för att kolla lite hur det är och så;)
Det var riktigt kul;DDD
Efter skolan var jag med Glamourprinssesan och Fluddret vi skullle fota men vi hoppade studsmatta istället;)
Det var det jag hade ni ska få några bilder sen när jag har vart ute och fotat;DDD
Ses
Puss&kram//Enni


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0