Är helt slut:)

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft tid eller ork;)
Men nu ska jag skriva och jag har MASSOR!!!
I veckan har jag slappat och bara tagit det lugnt.
I tisdags bar jag med Hanich och det var super kul;)
Vi hoppade studsmatta och spelade fottbols spel:)
Sånt jag och Hanich brukar göra.
I onsdags kväll var jag på träning det var sk*t jobbigt.
Och i torsdags var jag hemma på förmiddagen och på eftermiddagen var jag i stan med mamma och två vänner:)
Jag köpte två tröjor och jag tog två hål i öronen till.
Jag hade två i ena örat innan och ett i det andra, nu har jag tre i ens örat och två i andra örat;)
Det gjorde piss ont.
Och sen kunde jag inte sova på öronen den första natten;)
Men egentligen åkte jag in till stan för att vi hade bokat en tid hos Body shop för att ha en smink stund eller vad det kallas:)
Dem sminka oss och gav oss tips om vad vi passar i och hur man ska sminka sig.
Och i fredags kväll hade jag träning i Sollentuna:)
Och idag har jag spelat fyra matcher en mot ett svenskt lag och tre matcher mot finska lag.
Det gick inte så bra:(
Vi förlorade alla matcher men vi var ihopslgna och det var svårt att få igång spelet.
Och finskorna var riktigt duktiga;)
Imorgon ska jag också spela match men då är det bara två matcher;)
Hoppas det går bättre imorgon;)
Nu sitter jag med familjen och kollar på kvällen är din det är riktigt kul:)
Puss och kram//Enni


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0