Nu kommer detXD

Okej jag sa igår att jag skulle visa er bilder och ett annat inlägg men så blev det inte.
Men nu tänkte jag berätta om gårdagen:D
(Med mina vackra komentarer!!!!//Fluddret!)
FLUDDRET VARFÖR KOMMER DU IN HELA TIDEN?!?!?!
(........................)
Vad skönt hon är nog borta nu.
Okej vart var jag.... Just det jag pratade om gårdagenXD
Jag och Fluddret var på Åby!
(Ja, det var vi!:D Det var nice! Jag var; FLUDDRET IN THE BEATCH!)
Nähä hon var inte borta, JAG BLIR GALEN HON FÖRSVINNER ALDRIG!!!!
(Joho, men inte nu!;D)
Jag märker det!!!
Men jag älskar henne ändå<3<3<3
(BLÄ, bara vänskap va?????)
Ja SJÄLVKLART!!!!!!!
(Bra!)
Okej men nu ska ni få höra om gårdagenXD
Vi var på Åby från 11 till 14.
Och jag var så smart att det första jag gjorde var att ramla så jag skrapade upp båda knäna:)
Så nu gör vänster knä riktigt ont;O
Så smart är jag liksom;)
Men ja sen åkte vi hem till mig och bara tog det lugnt:)
Och på kvällen hade vi vår sista isträningXD
För vi hade is i veckan i ishallen och igår var sista träningen=)
Men isen kommer veska 34 på riktigt så det är inte så länge dit:D
Men ja och idag var vi hos våra grannar och åt lunch:D
Det var riktigt trevligt:)
Jag fick åka CAB!!!XD
Det var fett nice:DDDD
Och vi har handlat lufrmaddras på JYSK;)
Det ni:)
Ne skoja bara.
Men nu blir jag så trött jag har 0 minuter kvar på Spotify men jag får aldrig någon ny tid:(
Jag vet inte vad jag ska göra:(((
Om någon vet nåt sätt för att få ny tid eller något kan ni väl slänga in en kommentar:)
Ja det var det:)
Ses
Enni

Saker
Postat av: Vanja/Vanich

Jag har premium! 8'D

Men.. öhm, hota Spotify med en stekpanna så funkar det kanske. Jag vet inte. '-' Annars så finns Youtube! C:

Svar: Haha det var en bra en VanichXD
Enni

2012-07-06 @ 20:47:34
URL: http://flyonclouds.blogg.se
Postat av: Hästen c:

ajj.. Jag har blivit trampad av en stoor häst på min fot *Skryter liite*

Svar: Det har jag också blivit men det var ett par år sen;) Men jag minns att det gjorde s**t ont:)
Enni

2012-07-07 @ 13:46:34

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0