Nu så:D

Okej nu sitter jag här vid datorn igen;)
Kollar lite på netet:D
Och msn:ar med Vanich och MajsXD
Men ni ska få lite bilder från dagarna som varit:D
Men nu måste jag gå på toa så sen ska jag ladda in bilder;)
Okej nu ska ni få bidler från grejer jag köpt:)
Dem här stenarna har jag köpt på Taxinge slott:D
Och här är två ljus hållare med ljus iXD
Och här är en tröja jag köpte i Måndags på Kapphal:)
Oooooch en till töja jag köpt på Kapphal i MåndagsXD
Och den tredje töjan jag köpte på Kapphal:)
Jag har också köpt en pyjamas men den är inte lika uphetsande;)
En ny bikini:)
Det är en riktigt snygg färg:)
Och en överdel:)
Ni kanske undrar varför jag köpte tre men det var ta 3 betala för 2 på stadium:)
Jag ätandes en kakaXD
På Taxinge slott:DDDD
Det var super gott men jag blev så mätt att jag mådde illa;D
'
Min choklad boll och vad det nu heter:)
Den där tredje var mammas men hon hade en stor tårt bit men sen ville hon ha en till kaka men det fick itne plats;)
Det kanske inte ser så mycket ut men det var riktigt mättande:)
Och min choklad boll som jag åt med en gaffel^^
Men den var så mjuk att jag var tvungen att äta med gaffel;)
Och här är min kära väns kaka:D
Och några minuter senare;)
Ja det var det:)
Jag tog tyvär bara tre kort på Grönan och dem var inte ens bra så ja det blir inga bilder därifrån:(
Imorgon ska jag springa intervaller:D
Ses
Jennifer<3<3<3

Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0