Hej hej:D

Idag är jag riktigt glad:)
Nu sitter jag vid datorn och har precis varit på biblan och hämtat två böcker:)
Ja men det är fett nice med SOMMARLOV!!!
Jag har inte gjort något super specielt än, men det kommer säkert;)
Eller jag var på golfkurs förra veckan så nu har jag grönt kort:D
Men ja det var inte så mycket mer jag hade:)

Lite bilder fårn skolavslutningen;)
Detta är Hanich och Vanich med sina kameror;)

Och här är den berämda kyrkan som vi hade skolavsluting i:D

Och fina jag;)

Och jag och Vanich med ryggarna mot kameran;D
JA det var det jag hade.
Skolavslutningen var verkligen supermysig och platsen som kyrkan är vid gör att det blir dubbelt så mysigt<3
Men det var lite sorgligt att ta farväl av våra klasslärare:(
Ses
Enni<3<3<3


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0