Nu lyssnar man på One Direction

Nu ligger jag här i sängen med min dator och lyssnar på One direction;D
Nu lyssnar jag på låten More than this;D
Jag tycker One direction är riktigt bra!
Men ni ska inte tro att jag bara kommer skriva om dem.
Men jaja, idag känner jag att jag är på topp humör;DDDD
Nu sitter jag och väntar på att Hanich ska ringa.
Men jag känner att jag skulle vilja skriva om 6 väldigt speciella tjejer:)
Okej vi tar dem en och en:

1. Detta är en väldigt pratig och sprallig tjej, hon älskar sina hästar och kaniner;) Det är iprincip bara det hon pratar om;D Ibland pratar hon så mycket att man nästan blir galen men hon är ändå en super bra tjej;D Fortsätt vara dig själv Hästälskaren<3<3<3

2. Detta är en tjej som är lite annorlunda kan man säga;D Hon är inte så mycket intresserad av smink och allt sånt som vissa av oss andra är;D Hon gillar mer mine craft och sånt:) Men hon är ändå en härlig tjej;D Du är allt bra Floppis<3<3<3

3. Detta är en tjej som är annorlunda också;D Hon har lite annorlunda men super snygg still på kläderna;D Hon sitter oftast med sina hörlurar och lyssnar på musik med sina favorit band som varierar lite;D Men nu har hon ett band som hon tycker väldigt mycket om;D Hon fotar coola bilder och bloggar hon också;D Hon är super skön;D Fortsätt vara som du är Vanich<3<3<3

4. Detta är en liten sprallig ocj lite galen fillur;D Hon är inte super inriktidad på någon sport eller något sådan som vissa va oss andra är;D Men hon är super rolig och gullig;DDD Hon älskar majs, bacon och lite alltmöjligt;D Hon älskar djur men kan inte ha djur:( Men hon gullar med våra hyusdjur istället;D Du äger Majs<3<3<3

5. Okej här har vi en galen, glad, sprallig och allmänt knäpp tjej;D Hon läser mest av alla mina kompisar tror jag;D Vi spelar Ringette ihop och med tanke på det har vi blivit väldigt tajta;D Vi kan prata om typ allt;D Hon kan vara trött och sur men hur ofta händer det??? Inte ofta iallafall;D Hon är bara bäst;D Fluddret var som du är<3<3<3

6. Okej nu har vi den sista tjejen men absolut inte minst;D Av alla dem här goa tjejerna så är hon den jag har varit kompis med längst;D 10 år har vi varit bästa vänner!!!! Jag kan knappt fatta det;D Hon är som en syster för mig;D Jag tänker ALDRIG förlora henne;) Med dig är man aldrig ledsen:) Hon stöttar mig och är en super bra kompis;D Jag älskar dig Hanich<3<3<3<3<3

Okej det var tjejrna;DDD Man kan inte säga att vi har det heöt problem fritt i gänget;) Men vi klarar det;D Jag försöker stötta alla men det kan vara riktigt svårt. Jag hoppas vi fortsätter vara vänner hela livet ut;DDDDD
Älskar er tjejor;D

När jag tänker på dem blir jag som ett fyrverkeri;D

Jag vet att jag är tjatig men, I LOVE YOU GIRLS<3<3<3<3<3<3<3<3
Det var det jag hade;D
SES
Puss&kram Enni


Saker
Postat av: Hästälskaren

<33

2012-06-29 @ 16:26:42

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0