Nu sitter man här nyduschad;D

Nu sitter jag vid matbordet och surfar på datorn, filar naglarna och väntar på att korv vattnet ska bli klart;D
Man gör inte mycket samtidigt:)
-ja det var super skönt att duscha men vet inte varför jag duscha egentligen för jag ska ändå dusha nätr jag har tränat ikväll;D
Men jaja.
I <3 duschen;D
Jahap i eftermiddag ska jag till min kusin och fira att hon fyller 20 år!
Sen ska man blixt åka till Järna för att träna:(
Vi ska springa:(
Inte det bästa jag vet direkt.
Men jag har inte så mycket att skriva så...
Ses
Puss&kram Enni
Ps. 5 1/2 dagar kvar till skolavslutningen;) Och 3 dagar kvar i skolan;DDDD
Jag ska kanske vara fanbärare^^Ds.

I denna kyrka har vi våran skolavslutning.
Den är riktigt häftig.
Och det är ännu häftigare att sjunga i den som jag och Hanich gjorde förra året:)


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0