Fint väder ute men kan man vara ute och ex hoppa studdsmatta???

Här kommer svaret ni har väntat på NEJ jag kan inte gå ut och hoppa studdsmatta eller nåt annat:(
DET SUGER!!!!
Men jaja så är livet det är inte alltid som i sagor;)
Nu sitter jag i soffan med min kära mor;DD
Vi kollar på ett Arga Snickarn avsnitt som vi har spelat in;)
Alltså vissa är helt sjuka när med tanke på hur deras hur ser ut;)
Jag försöker också komma på vad jag ska äta för nåt för jag måste få i mig nåt;D
Imorgon hoppas jag att jag kommer till skolan för det är tråkigt att bara sitta hemma och glo på tv:n;D
Ja det var det jag hade menjag har tänkt att ni ska få några bilder på kläderna jag handlade med mamma och på våra träd i trädgården;DDD
Ses
Puss&kram//Enni

Han kanbli en väldigt arg snickare;DD
Ses


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0