Tjaba;D

Nu sitter jag i soffan med min familj och kollar på hockey VM.
Sverige vrs Tjeckien;) (stavning)
Jag tycker det kan vara kul att kolla men resten av familjen är lite mer på spän;D
Idag har jag tvätta bilarna, bytt däck och damsugit ena bilen;)
Det blir myket extra pengar den här månaden;D
Jag var också ute och jogga och det gick sådär:(
Jag mådde dåligt så jag kunde inte ta i ordentligt:(
Jag hade tänkt springa två varv runt slingan men jag sprang bara ett:(
Sen tog jag en längre väg hem och hade tänkt springa men jag gik rätt myket:(
Sen hemma körde jag lite styrketräning;)
Så lite duktig har man varit;D
Ja det var det jag hade;)
Ses
Puss&kram Enni

Tänk om man var lika snabb som Usain Bolt!!!
SES


Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0