Nyduschad och snart kommer gästerna:)

Nu sitter jag här vid datorn igen nyduschad:D
Jag ska bara fixa mig lite snabbt innan vi får gäster som kommer från Småland;D
Det blir nog kul:)
Ja men vad har man gjort idag då?
Jo jag har städat mitt rum som jag nog hade kunnat bli klar med på någon timme men det tog hela dan:(
Och så mellan att jag "städade" så har jag lyssnat på musik;)
Men det gjorde jag när jag städade också så ja det har jag gjort hela dan:)
Men jag har också spelat Sims:D
Jag har kmmit in i värsta Sims perioden:)
Jag har också surfat runt lite på netet:D
Men ja nu ska jag fixa mig innan gästerna kommer så att jag itne sitter med rufsigt och blött hår;)
Någon dag när jag hinner tänkte jag också lägga upp lite bilder på grejer jag köpte när jag va i Skärholmen med MejaXD
Ses<3
Jennfier
Spring till vattnet spring mina små simar;D

Saker
Postat av: Linnéa

Kan du inte änns stava ditt eget namn? ;') Du skrev Jennfier! :') LOL! :D Men, iallafall jag vill se vad du köpte nu!!!! :'3

Svar: Haha det brukar bli så att jag stavar mitt namn fel ibland;)Speciellt på datorn för edt går så snabbt. Men jag får se när jag hinner lägga upp dem jag har ju gäster;)
Jennifer

2012-11-02 @ 10:37:37
Postat av: Linnéa

Du stavade ju till och med fel på svaret, du måste vara stressad! ;'D

Svar: Haha men det blir så att jag skriver snabbare och snabbare ocj jag kollar mer och mer bara på skärmen så det kan bli några stavfel;)
Jennifer

2012-11-02 @ 19:20:17

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0