Nu kommer bilderna:D

Nu kommer bilderna jag lovade att ge;)
Men först tänkte jag berätta lite vad som hänt.
Jag har ju kommit igång med skolan och det går väl bra;)
Men som sagt tar det så mycket tidXD
Men det har väl gåt bra:)
Men man kan inte säga att det har varit min bästa tid på träningen;)
För ett par veckor sedan ramlade jag på en träning och slog i svanskotan:(
Sen senare samma vecka ramlade jag på träningen igen och benskyddet gled undan och jag skrapade upp knäet:(
Och vad gjorde jag i veckan?
Jo jag ramlade och slog i svanskotan igen:(
Men ja nu ska ni få bilderna:)
 
Min bror ståendes mot ett träd;)
My shoe in the sun:D
My shoe in the sun again:D
Och ett manus:)
En blomma:)
Mammas glasögonXD
Och ett löv och frostXD
Och lite frost på gräsetXD
Det var allt jag hade:)
Ses
//Jennifer

Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0