<3<3<3

Hur ska man orka kämpa om,
den man kämpar för inte verkar bry sig längre?
Vad ska man göra för att den ska förstå att det är jobbigt.
Jag vet att jag borde sätta mig ner och prata men det känns som om vi har tappat det där vi hade förut.
Och då känns det konstigt att sätta sig ner och prata.
Vi har klarat massa motgångar och vi har alltid hittat tillbaka till varandra men vad ska jag göra?
Det känns som att vi glider isär mer och mer.
Vi påverkas av att vi blir äldre vi har precis börjat sjuan.
Men det känns som att även om vi kanske inte är med varandra hela tiden att vi skulle kunna ha kvar det där lilla extra.
Men det börjar kännas som att vi håller på att förlora det.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Vi har varit vänner länge.
Och jag skulle vilja att vi skulle kunna vara vänner lika länge till.
Men det börjar kännas som att....
Jag kan inte riktigt säga "verkligheten" men det känns som att allt börjar komma ifatt oss.
Det är inte vi två som berättar allt för varandra,
men jag lovar mig själv att jag ska försöka kämpa men det känns ändå som att
varför just vi?!
Jag älskar dig för alltid<3
Jag ska kämpa!!!!
 

Saker
Postat av: en person

för exackt ett år sen bråka jag med mina 2 bästa vänner dom va allt för mig men det va som om dom hadde förändras FÖR MYCKET dom hatade mig och hittade på massor med lögner om mig jag kännde knappt igen dom och jag lovade mig själv att alldrig va med dom men ett år senare blev jag plöttsligt vänn med en av dom och den andra tjen ja man kan säga att hon nästan dog när hon fick reda på det
poängen är att alla förändras inta bara elakare eller snällare dom blir också nya personer MEN OM DET VÄRKLIGEN ÄR NI TVÅ SÅ KOMMER NI HITTA TILLBAKA ÄVEN OM DET TAR TUSEN ÅR

Svar: Jätte täck för uppmuntran <3<3<3
Jennifer

2012-09-25 @ 12:55:37

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0