Det var ett tag sen ;)

Jag vet att det har varit rent utsagt skit dålig uppdatering här, men min start av skolåret har direkt inte vart någon drömstart.
Jag kan inte gå in på riktigt allt för mycket är personligt.
Men jag kan berätta lite.
En av mina närmaste vänner har en riktigt jobbig period i livet just nu så mycket energi går åt till att hjälpa henne och försöka komma på sätt att hjälpa henne. 
För exakt en vecka sen dog min farfar så man kan inte säga att jag har varit på topp.
Jag vet inte hela jag har gått upp och ner sen skolan började.
Det var en period när jag knappt orkade gå upp på mororna, det kändes som att inget spelade någon roll. 
Varken skola, vänner eller mitt liv överhuvudtaget.
Jag har fortfarande problem med mina knän som jag haft i 1 och ett halv år nu så just nu tränar jag hos en sjukgymnast en gång i veckan så det tar även mycket energi att gå runt att ha ont.
Och med allt detta som händer och med alla mina tankar som snurrar i mitt huvud så har jag blivit mycket tröttare men samtidigt har jag börjat sova mindre :/
Dessutom har jag fått problem med min matlust så ja...
Man kan inte direkt säga att jag är i min bästa period av livet just nu.
Men som tur är har jag mina vänner som alltid finns där och stöttar mig <3
Speciellt en tjej och jag hoppas att hon vet att jag älskar henne så sjukt mycket! <3
Dessutom verkar mina lärare ha fått fnatt så vi har hur mycket läxor som helst :/
 
Så ja det är vad som händer i mitt liv just nu.
 Jag funderar på hur jag ska göra med bloggen om jag ska ha den kvar eller inte.
Jag får se.
 
Skriver kanske mer någon annan gång.
 
//Jennfier <3

Saker

Skriv något fint nu då:

Ditt fina namn/smeknamn:
Stanna kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Orden:

Trackback
RSS 2.0